Mezi hlavní úkoly Kanceláře OP VVV patří zejména:

  • znalost zadávací dokumentace, templátů, pravidel, podmínek a požadavků poskytovatelů;
  • sdílení aktuálních informací a dokumentů prostřednictvím Intrawebu, nástěnky, e-mailu, seminářů osobních konzultací;
  • sledování průběhu hodnocení žádostí, vyjednávání podmínek smluv;
  • spolupráce s řešiteli na přidělených grantech v rámci OP VVV;
  • dohled nad dodržováním zásad a pravidel daných Poskytovatelem;
  • podpora při zpracování dílčích i závěrečných zpráv;
  • vedení kompletní elektronické a listinné dokumentace projektu, archivace, udržitelnost;
  • monitoring změn pravidel, podmínek a požadavků poskytovatelů grantů;
  • komunikace s poskytovateli – podpora při řešení konkrétních dotazů a problémů, řízení změn projektu, řízení rizik projektu;
  • koordinace přípravy podkladů pro audit národních a zahraničních grantů.