• jedná se o: ukončení práce na projektu, nástup nového pracovníka na projekt, snížení či zvýšení úvazku stávajícího zaměstnance projektu
  • všechny tyto personální změny je potřeba řešit v předstihu před jejich realizací, ihned po jejich zjištění vedoucím týmu
  • zástupce výzkumného týmu kontaktuje určeného pracovníka grantové kanceláře, který má na starosti Agendu osobních nákladů (Jana Hronová) s konzultací nového požadavku (e-mail/telefon/osobně), tento pracovník následně předává informaci kanceláři OP VVV
  • pro účely vykazování MŠMT je nutné ke každé oznámené změně připojit zdůvodnění (tzn., při snížení / ukončení úvazku je nutné říci, kdo bude vykonávat agendu na projektu, zda se plánuje nový nástup, zda dojde k přerozdělení činností mezi stávající zaměstnance + jaký dopad má změna na cíle a výstupy projektu)
  • toto zdůvodnění zpracovává zástupce výzkumného týmu