1. Jako uživatel obdržíte ke svému účtu osobně dodací list s přístupovými údaji včetně PIN kódu. Stejná informace s přístupovými údaji bude současně odeslána na Váš firemní e-mail.
  2. S využitím těchto údajů se přihlásíte do aplikace BENEFITY na stránkách www.benefity.cz.

     


    UPOZORNĚNÍ - po prvním přihlášení do aplikace BENEFITY je zapotřebí odsouhlasit podmínky užívání!
     
  3. Náhled - úvodní stránka katalogu BENEFITY:

     


     
  4. Každý uživatel má přehled o svém účtu a v rámci cafeterie možnost kompletní správy.

     


     
  5. Správa účtu - lišta v horní části obrazovky:

     

     
    • V záložce DOKUMENTY - naleznete všechny soubory s důležitými dokumenty od Vašeho zaměstnavatele.
    • Další záložkou je SPRÁVA ÚČTU - ve které máte možnost měnit si veškeré nastavení, své přístupové údaje a hesla.
    • Záložka TRANSAKCE - On-line přehled transakcí na svém účtu (Nabití, transakce, reporty, detaily, tisk)

     


     
  6. VYHLEDÁVÁNÍ A NÁKUP
    • Vyhledávání se provádí pomocí:

       

       
      1. fulltextového okna
      2. výběrem skupiny, podskupiny, konkrétního dodavatele

         

    • Jakým způsobem lze uplatnit své prostředky u konkrétního dodavatele, naleznete vždy v POSTUPU ČERPÁNÍ:

       


       
  7. Karta k účtu benefity: