Tento návod využívá bezplatnou aplikaci DAVX5. Aplikaci si můžete stáhnout z repozitáře F-Droid. Aktuální verzi stáhnete na stránce pod odkazem nainstalovat nebo použijte zde zobrazený QR kód. Po stažení aplikace do telefonu, je potřeba v nastavení systému Android v sekci zabezpečení povolit instalaci z neznámých zdrojů. V případě nejasností s instalací programu, či následnou konfigurací můžete kontaktovat Jakuba Šimona z oddělení ITS.

 

 

Po spuštění aplikace DAVX5 vybereme přihlášení s URL a uživatelským jménem. V našem případě: https://sogo.uochb.cas.cz. Uživatelské jméno a heslo použijete stejné jako pro přístup k pracovnímu e-mailu

 

 

Po úspěšném přihlášení zadejte jméno učtu.

 

 

Po přihlášení Vám program zobrazí volbu, které adresáře a kalendáře chcete připojit. Pokud jste kalendáře nepoužívali není nutné kalendáře připojovat. Standardně mate připraveny kalendář osobní (personal). Co se tyká adresářů, program Vám nabídne synchronizaci tří adresářů:

  • personal – Váš osobní adresář na serveru SOGo
  • uochbadresses – adresář všech zaměstnanců ÚOCHB (e-mailové adresy)
  • uochbgroups – názvy skupin a kontakty na vedoucí skupin (e-mailové adresy)

 



 

Po úspěšné synchronizaci jsou k dispozici kontakty v našeptávači e-mailového klienta a kalendáře v aplikaci kalendář.