Od 1.6.2015 vstoupil v platnost nový Provozní řád seminárních a zasedacích místností a s ním i elektronický rezervační systém. Rezervační systém je přístupný všem zaměstnancům ÚOCHB.

Pro rezervaci seminární místnosti postupujte následovně:

  • otevřete stránku rezervačního systému, zvolte preferovaný jazyk a přihlašte se svým osobním číslem a heslem (stejným jako v systému albína)
  • v kalendáři vyhledejte den, na který chcete rezervaci provést, najděte řádek, odpovídající požadované místnosti a myší vyznačte požadovaný termín
  • ve formuláři, který se otevře, doplňte požadované údaje, zkontrolujte termín a potrďte rezervaci tlačítkem Vytvořit.

Vytvořené rezervace lze modifikovat nebo smazat po kliknutí na rezervaci v kaledáři. Zobrazení seminárních a zasedacích místností lze omezit výběrem (filtrem) v levém sloupci.

Vezměte prosím na vědomí, že seminární místnosti jsou používány jako klidové místnosti v době oběda (12:00-13:00). Rezervace na tuto dobu je sice možná, ale měla by být zadávána jen ve výjimečném případě, kdy to charakter probíhající akce nutně vyžaduje.