Z rozpočtu projektu je možné financovat pouze položky definované interní směrnicí ÚOCHB  .

Pro zaměstnance vysílané do zahraničí to jsou personální náklady, cestovní náhrady a cestovní náklady na cestu do místa působení a zpět. Pro přijaté zahraniční pracovníky to jsou personální náklady, cestovní náhrady, náklady na materiální a technické zabezpečení zaměstnance tj. HW/SW vybavení, kancelářské vybavení, materiál. Nelze financovat výdej materiálu ze skladu a vnitroústavní služby.

Při objednávání je nutné dodržovat pravidla OPVVV, zejména při nákupu spotřebního materiálu. Všechny objednávky musí být realizovány přes systém Albína a podléhají schvalování kanceláří OPVVV, která kontroluje soulad s pravidly projektu (podrobný návod  ). Do doby uzavření rámcových smluv nelze objednávat z projektů v programu OPVVV produkty, které budou předmětem těchto smluv (seznam  ).